5 days left! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Nynke Venhuizen - WaarBenJij.nu 5 days left! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Nynke Venhuizen - WaarBenJij.nu

5 days left!

Door: Nynke

Blijf op de hoogte en volg Nynke

13 November 2013 | Nederland, Schinnen

Zo, m'n eerste blogje! nog maar 5 nachtjes slapen voordat ik dan eeeindelijk het vliegtuig instap en begin aan de hopelijk voorbij vliegende (haha) 24 uur richting Nieuw-Zeeland! Veel mensen vragen of ik al aan het inpakken was, wat niet vreemd was aangezien een gemiddeld persoon waarschijnlijk 3 maanden van te voren begint met pakken. Maar zo erg ben ik dan nog net niet. Mijn 102 liter op rolletjes rijdende roze koffer ligt al een aantal weken open op de grond, midden in m'n kamer, en zo langzaam aan komt er steeds iets meer in. Korte broekjes en bikini's zijn al een tijdje niet meer nodig dus die waren als eerste aan de beurt, vervolgens nieuwe sokken, (aangezien hier thuis we niet meer dan 2 paar complete sokken hebben) boodschapjes van en voor Rob & Ellen erbij, m'n stevige stappers, en zomerschoenen, daar bleef het wel bij voor een paar weken. Vandaag ben ik dan maar gewoon begonnen met de rest, met het idee dat ik de komende 5 dagen maar in m'n joggingsbroek ga rondlopen, gewoon omdat het kan.

Het is toch wel vreemd dat ik over 5 dagen gewoon wegga. Ik besef het wel, maar ook weer niet. Waarschijnlijk zit ik maandagmorgen (veel te vroeg) in de auto en dan zal het wel komen. Hoop ik dan, haha.
Ik heb dan ook eigenlijk nauwelijks tijd om er teveel bij stil te staan dat ik dalijk mn pappi,e mammi,e broertje, zussie, en al m'n andere familie en vriendinnetjes voor een half jaar niet meer zie, ik heb de afgelopen maanden namelijk alleen maar gewerkt, redelijk vermoeiend, maar m'n bankrekening kon het wel hebben :) en ook heb ik veel geluk gehad met m'n baantje bij Bagels&Beans! ontzettend leuk werk met alleen maar leuke lieve collega's! Nog 2 dagen werken en dan komt het zware werk, afkicken van elke dag een bagel eten..

Nu ik zo de laatste paar weken en dagen hier in Nederland ben ga je alles zo voor de laatste keer doen, vorige week zijn we met z'n 5jes voor het laatst samen uit eten gegaan, heb ik afgelopen zaterdag een super gezellig dagje gehad met m'n lieve nichtje Anne in Utrecht! De dag erna de laatste eet-date gehad met Renée, gister voor de laatste keer naar de bioscoop, en zo gaat het nog wel even door de komende dagen, laatste dagje werken, laatste bageltje eten, laatste keer m'n lieve vriendinnetje Judith zien, laatste keer naar de winkel, laatste keer so you think you can dance kijken (sniksnik), en, waar ik ontzéttend van baal, de laatste keer de Nederlandse kou trotseren, jaja, zwaar leven als je de zomer tegemoet gaat..

Mama had me ook verplicht om een grote schoonmaak uit te voeren op mijn kamer, (geen idee waar ze dat idee nou vandaan haalt) dus daar ben ik op m'n vrije dagje vandaag ook maar eens aan begonnen. Grote vuilniszak erbij en hoppa alles erin gooien wat weg kan, en eerlijk gezegd was dat meer dan ik dacht haha. Beetje jammer dat ik afgeleid werd door de gedachte dat ik beter eerst m'n koffer kon in gaan pakken en daarna vond ik het wel tijd om dit blog te schrijven. Dus ik dacht dat ik best al opgeschoten was met opruimen maar dat valt dus vies tegen.

Nou, dit was het voor nu wel even!
Tot m'n volgende blog!

Liefs, Nynke

  • 13 November 2013 - 20:19

    Gonne:

    Lieve Nynke,
    Een leuk begin van je blog! Hoop dat het met je sokken gaat lukken in NZ. Trouwens, in dat mooie weer heb je geen sokken nodig.

    Nog vijf nachtjes en dan gaan we jou ongelooflijk missen maar ik weet dat je een heerlijke tijd zult krijgen.
    Schrijf maar geregeld een stukje op je blog, en je mag ons best jaloers maken met mooie, zonnige foto's.
    Ben super trots op je!!!!

    Dikke kus, mama

  • 13 November 2013 - 20:21

    Sofija:

    Waaaa, super spannend en leuk!! Ik ga je volgen (niet stalken)!!!

  • 13 November 2013 - 21:01

    Lilian:

    Echt toppie dat je dit gaat doen en het vertrek komt nu ook wel heeeeel erg snel dichterbij. Toen je bij ons begon, dacht ik, dat duurt nog zo lang tot 18 november... en nu gaan we al bijna tot ziens zeggen! Ik ga je ook zeker missen! Ga genieten en kom terug met 'n berg mooie ervaringen! X

  • 14 November 2013 - 09:02

    Fonnie:

    Nou Nynke, toe onze dochter Mara in 2004 naar Australie ging hebben we genoten van haar verhalen daar. Geniet van elke dag en maak herinneringen voor je hele leven..

    Fonnie.

  • 15 November 2013 - 19:23

    Rob-Jan:

    Hi Nynke, geweldig dat je dit doet meid! Een prachtig land om een paar maanden van te genieten. Heel veel plezier down-under, geniet er van en kom terug met mooie verhalen en herinneringen. We houden contact, lang leve de social media. Big hug, papa.

  • 17 November 2013 - 13:12

    O En O:

    Hallo Nynke, je blog gelezen, gezellig om zo mee te kunnen reizen met jou.
    We zien uit naar je verslagen over je reis.
    groetjes en nogmaals een fijne reis.
    O en O

  • 17 November 2013 - 13:13

    Opa En Oma, :

    Lieve Nynke,

    Wat leuk om je eerste blog te lezen. Je schrijft net zo mooi als mama.
    Lieve schat, nogmaals een heel goede reis, (slaap lekker) en geniet van alles wat je te wachten staat. We houden contact. Een dikke knuf van Opa en Oma.

  • 17 November 2013 - 20:02

    Carla Von Liebenstein:

    Dag Nynke,
    Ik wens een mooie reis en geweldige ervaring!
    Leuk om je te volgen en mee te genieten.
    Groetjes, Carla

  • 21 November 2013 - 12:28

    Tiny:

    Hallo Nynke,

    Je eerste nachtjes in Nieuw Zeeland zitten erop. Zal wel wennen zijn. Maar weet zeker, dat je een te gekke tijd zult hebben! Heel veel plezier, en ik wacht je eerst blog af! Gr Jos en Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1015
Totaal aantal bezoekers 11156

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 01 Mei 2014

Mijn avontuur naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: